اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

اتاق های امارات در حال بررسی راه هایی برای بهبود روابط همکاری با ازبکستان هستند

حمید محمد بن سالم، دبیرکل فدراسیون اتاق های امارات، با عبدالعزیز آکولوف، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری ازبکستان در این کشور، راه های بهبود روابط بین شرکت ها و نهادهای بخش خصوصی در هر دو کشور دوست را نیز مورد بحث و بررسی قرار دادند در مورد تقویت همکاری بین فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع و فدراسیون اتاق های ازبکستان و افزایش همکاری سرمایه گذاری بین صاحبان مشاغل و شرکت های اماراتی و ازبکستانی بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار که در دفتر اتحادیه در دبی برگزار شد، در مورد مقدمات سفر هیات ازبکستان به این کشور در سپتامبر آینده و هیات تجاری امارات که در نیمه دوم اکتبر آینده از ازبکستان بازدید خواهد کرد، گفتگو شد. اولین نشست شورای بازرگانی امارات و ازبکستان برگزار شد.

دبیرکل بر حمایت کامل اتاق‌های امارات از برگزاری نشست‌های تجاری مستقیم بین صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران در دو کشور، از طریق باز کردن بازارها به روی مهم‌ترین محصولات و خدمات، که برای جامعه تجاری در جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تاکید کرد. دو کشور، به ویژه با توجه به بازارهای محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، منسوجات و گردشگری و ارائه هر آنچه که… به بهبود سطح تجارت و همکاری های سرمایه گذاری بین جوامع تجاری دو کشور دوست کمک و کمک می کند. .

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا